Witaj świecie

Bardzo mi miło przywitać Państwa na oficjalnej stronie kanału Krzysztof Movie. Długo trwało zanim strona ta nabrała cech i funkcjonalności, na których mi zależało. Mam nadzieję, że spodoba się moim widzom i osobom, które będą szukały w Internecie ciekawych treści.
W przyszłości planuję jeszcze bardziej rozwinąć tą stronę o kolejne funkcjonalności, ale w tej chwili najważniejsze dla mnie jest zapewnienie ciekawych materiałów filmowych.
Głównie swoją działalność opieram o serwis YouTube oraz Twitch, i tam też zapraszam wszystkich moich widzów. Tradycyjnie proszę też o subskrybowanie mojego kanału – KrzysztofMovie;-) Zamieszczam tam filmy w wielu kategoriach. Jeżeli któraś seria cieszy się szczególnie dużym zainteresowaniem, to bardzo chętnie ją nagrywam i planuję jej kontynuację. Dlatego też, proszę o oglądanie i ocenianie mojej pracy. Bardzo mnie to motywuje do zamieszczania kolejnych treści.
Zapraszam też na moje profile prowadzone w serwisie Facebook oraz Twitter. Tam można ze mną się skontaktować. Tam zamieszczać będę również informację o nowych filmach, pomysłach a także ciekawostki internetowo – komputerowo, które znajduje.
Zapraszam również na moje konto w serwisie Twitch. Nie streamuje regularnie z powodu braku czasu. Jestem bardzo zajęty w ciągu dnia, ale pracuje właśnie nad tym aby ustalić sobie regularne (ale niezbyt częste) streamy. Wówczas będzie możliwość rozmowy ze mną “na żywo”;-)
Do zobaczenia w przyszłości;-)

Komentarze